czwartek, 3 sierpnia 2017

Co tak naprawdę myślą awatarzy? #2

Hejka, pamiętacie pierwszą część tej serii? Założę się, że większość tak, gdyż wzbudziła ona niemałe zainteresowanie. Nie wiem czemu, ale stała się ona ,,moją kultową serią", chociaż żarty w niej są tak suche, że można nimi suszyć pranie... Przygotowałam sześć obrazków i mam nadzieję, że jednak te sucharki przywołają chociaż na chwilę uśmiech na Waszych twarzach. Niech karuzela śmiechu zacznie się kręcić!







A tu żart, którego niewtajemniczeni mogą nie zrozumieć. Chodzi o to, że ja i Faraon (Wojtek) mieliśmy mieć ślub, a jak wiadomo on ma ciemną karnację. Ta piękna na zdjęciu z niebieskimi włosami to uzależniona - moja córka. Mam nadzieję, że rozumiecie xD

Zapomniałam Wam przypomnieć, żeby przed przeczytaniem posta skonsultować się z lekarzem, a w gorszych przypadkach - psychologiem... Najwyżej będziecie wiedzieli na przyszłość. Z góry mówię, że ja, królowa Auriana, nie odpowiadam za uraz w psychice naszego czytelnika. A tak całkiem poważnie, mam nadzieję, że seria ta dostarcza Wam rozrywki i po tym co zrobiliście z wyświetleniami z poprzedniej części to szok! ;o To co, dobijamy jeszcze więcej?

/Auriana

6 komentarzy:

  1. Hej mamus :) (czy ja musze być na każdym screenie?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę skonsultować się z psychologiem, przez to ostatnie zdjęcie :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja shipuje tych fryzjerów? Haha

    OdpowiedzUsuń