czwartek, 3 sierpnia 2017

Tajemniczy morderca #1

Hej!
Na początku chciałabym zaznaczyć bardzo ważną rzecz, która Was chyba najbardziej ciekawi. Nie, nie wiem kiedy ślub z Dawidem. Okej, wszystko wyjaśnione, więc kończymy posta.

Żarcik, jaka ja śmieszna hehe. A teraz przejdźmy do właściwego, poważnego tematu notki. (CZEMU JESTEM TAKA NIEŚMIESZNA!?)

Seria "Tajemniczy morderca" wzbudziła spore zainteresowanie. Nie dowierzałam, jak zobaczyłam tyle zgłoszeń, a szczerze przyznam, że myślałam, iż osób będzie maksimum 8. A tu proszę, aż 14! Dziękuję oraz wywnioskowałam rozmawiając z różnymi ludźmi, że chcielibyście, aby ta zabawa pojawiała się częściej. Nie obiecuję, ale będę się starała, by tak się stało. Jednak, koniec już paplania z mojej strony i zaczynamy naszą zabawę!


Powyżej macie listę wszystkich uczestników. Z tej strony, chciałabym przeprosić Primadonnę, ale wolałam parzystą liczbę. Mam nadzieję, że zgłosisz się w kolejnym wydaniu ;3.
Założę się, że pewnie najbardziej ciekawą rzeczą jest dla Was, kto jest zagrożony. Otóż, zaspokoję Waszą ciekawość i powiem, iż jest to:

AELIN

Lecz proszę zachowajcie spokój, bowiem nie wszystko jeszcze stracone. Troje morderców wybrało właśnie Aelin do wyeliminowania, tylko, kogo wybrali policjanci to uratowania przed odpadnięciem? Może to właśnie Aelin i dzięki temu nie odpadnie. Zobaczymy! Uratowane osoby to:

TAYLOR, PLOTKARA, PETALOUDA

Już wszystko jasne. Jako iż szeryfowie nie uratowali Aelin, musi ona pożegnać się z Grą. Natomiast to jeszcze nie koniec, ponieważ była ona jedną z członków zakochanej pary! Dlatego razem z nią odpada Dawid, ponieważ odbiera on sobie życie z tęsknoty. Pierwszy odcinek i już takie rzeczy się dzieją. Zostało nam tylko głosowanie i przez niego odpadnie kolejna osoba. Jednak dziś przez głosowanie nie może odpaść to Petalouda!

Na koniec, jak zawsze pokażę jak zmieniła się nasza lista uczestników, a na sam samiuteńki koniec, będzie sonda, w której głosować będziecie, kto jest mordercą!



Maślanka, znaczy Margaryna!

1 komentarz:

  1. Maślanka! *o* Gdyby maślanki były takie seksi, to kupowałabym 😏

    #Petka_na_prezydenta

    OdpowiedzUsuń