wtorek, 1 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca - 10 tysięcy w miesiąc? ;o

Hej,
Tytuł dość skandaliczny, ale czekajcie, zaraz wyjaśnię całą sprawę. Ale bez zbędnego gadania, przejdźmy do postów pojawiających się po zakończeniu każdego miesiąca. Osobiście, bardzo lubię czytać takie posty, a teraz gdy mam własny blog, mogę sama zobaczyć jak rozwinęłam się przez niedługi czas, bo przez miesiąc. 

Stan na: 01.08.2017, godzina 02:32

❤ Liczba wyświetleń według kraju ❤

Na początku zajmijmy się niezbyt istotną, ale nawet dość ciekawą sprawą, czyli ile ludzi w poszczególnym kraju choć na sekundę weszło na nasz blog. Oczywistym jest, że Polska na pierwszym miejscu, a USA na drugim. Dużym zaskoczeniem jest Czarnogóra, która ledwo dostała się na podium. Poza tym wszystkie kraje są z Europy, prócz Indii. POZDRAWIAM WSZYSTKICH HINDUSÓW, KTÓRZY TO CZYTAJĄ <3. CO Z TEGO, ŻE PEWNIE NIC NIE ROZUMIECIE!

❤ 5 najchętniej czytanych postów ❤

Nigdy nie sądziłam, że seria "Awataryjny morderca" wzbudzi w Was takie duże zainteresowanie. Bardzo dziękuję wszystkim osobom uczestniczącym w niej i niedługo możecie spodziewać się 1 odcinka. Dalej nasze śmieszkowe Q&A, kultowa seria Auriany, mój post powitalny  (ale nudyyyyy) oraz notka z kategorii "Śmieszne rozmowy".

❤ Liczba napisanych postów 

Auriana -  17
Margaryna - 13
Wszystkie posty - 30

Co tu dużo mówić :). Dziękuję bardzo Aurianie, że bardzo zajmuje się blogiem oraz jest dla niej bardzo ważny. Razem zdziałałyśmy, ponieważ teraz waszym oczom może ukazać się taka liczba:

❤ Wyświetlenia 


Taak, ponad 10 tysięcy wyświetleń dzięki Wam. Bo to tylko Wasza zasługa (no może z małą pomocą nabijana wyświetleń :D)! Dziękujemy za to, że jesteście, chcecie czytać nasze posty i nie zniechęcają Was nasze nieśmieszne teksty (XD). Nie chcę się chwalić, lecz tego jak bardzo jestem  podekscytowana nie można wyrazić żadnymi słowami znajdującymi się w zbiorze słów. Blog wystartował dokładnie 5 lipca, więc dokonaliście tego w niecały miesiąc. To wielki sukces. Na początku w ogóle nie myślałam, iż mój pomysł z blogiem wypali. A tu proszę, jaka miła niespodzianka. Z racji tego, że te wyświetlenia to zasługa naszych czytelników, także i my chciałybyśmy sprawić przyjemność fanom. Możecie oczekiwać więc na konkursy, specjalne posty i dużo innych. 
Ja będę się żegnać, ale zanim to, chciałabym bardzo podkreślić, że ja i Patrycja jesteśmy bardzo wdzięczne. I stworzyliśmy już sporą rodzinkę i niech rozrasta się dalej 8)!
Margaryna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz