sobota, 19 sierpnia 2017

Masło rusz dupe i odpowiedz łaskawie - czyli II Q&A

Hej!
Pod postem informacyjnym z Q&A zadaliście dużo pytań, nawet więcej niż poprzednio. Z tego powodu bardzo się ucieszyłyśmy i mamy pewność, że ktoś nas jeszcze czyta (XD). Niech tytuł posta Was nie myli i przeczytajcie nasze odpowiedzi. Gwarantuję, że będą one ciekawe oraz śmieszne. Jeśli chcecie poprawić sobie humor odpowiedziami dwóch upośledzonych umysłowo babuszek, czytajcie, a ja już nie przedłużam!

A - Auriana (kolor niebieski)
M - Margaryna (kolor pomarańczowy)

Czy macie jakieś swoje ulubione blogi, do których zaglądacie z inspiracją i zainteresowaniem (nie koniecznie związane z Awatarią)? 

A: Najczęściej LA, BA, AKI, MA, ABP, a takich niezwiązanych z Awatarią nie czytam :D

M: Ja czytam jedynie Lemurek Awataria, innych nie czytam. Chyba że jest jakaś naprawdę fajna seria, to wtedy się do niej zapisuje. I również nie czytam blogów niezwiązanych z Awatarią.

Która 'gwiazda' awatarii podpadła Wam najbardziej? I Dlaczego?

A: Skandalista, zgadnij dlaczego xD

M: Ciężko rozmawiać o tym na blogu, ale mówiłyśmy, że odpowiemy na wszystko. Najbardziej podpadł mi Wojtek (Skandalista), ponieważ zrobił parę nieprzyjemnych rzeczy dla moich przyjaciółek. One nie życzą sobie pewnie, żeby mówić dokładnie o co poszło. Ale wiedzcie, że to nie było wcale miłe, wręcz przeciwnie.

Czy są osoby, które w jakiś sposób szanujecie/podziwiacie za to, co osiągnęły?

A: Tak, dwie. Pierwsza z nich to Dawid. Jego posty były świetne i moim zdaniem był jednym z lepszych blogerów. To w sumie jego wpisy zainspirowały mnie do założenia własnego bloga. Za to drugą z nich jest Kitsune. Jej prace są naprawdę śliczne i zazdroszczę jej talentu <3

M: Mhm, Black Lady, Malt Whiskey tudzież Skandalista. Bez ani grama sarkazmu :).

Wymieńcie po jednej zalecie oraz wadzie swojej.

A: Zalet nie mam B) A największa wada to moja wrażliwość, nad którą czasami nie umiem zapanować, choć staram się jak mogę :D

M: Zaleta to chyba dążenie mimo wszystko do celu, a wadą jest moja nieśmiałość (chociaż moi znajomi po mnie pewnie tego nie widzą).

Najciekawszy wasz cytat?

A: ,,Każdy ma prawo do życia, aczkolwiek ja bym ograniczył do powietrza dla niektórych".

M: Cała piosenka "Save Myself", Eda Sheerana, to mój ulubiony cytat!

Wolicie koty czy psy?

A: Pieski! *.*

M: #TeamKoty

Stephan King czy Nikcholas Sparks? (jeżeli czytacie książki)

A: Ja nie wiem o kim ty mówisz xDD

M: Wolę książki Kinga :D (Auriana nie czyta książek, bo jest leniwa :))

Rolki czy Rower?

A: Rolki! ^^

M: Nie umiem jeździć na rolkach ;(.

Jak myślicie, znajdę bogatego męża wreszcie?

A: Możliwe, w końcu przeciwieństwa się przyciągają :)

M: Liczy się nie bogactwo materialne, lecz bogactwo wewnętrzne (co ja za głupoty gadam, nie słuchajcie mnie).

Tymbark VS. Frugo 

A:
Tymbark ^^.

M: Tymbark, najlepiej o smaku cytryna-mięta.

Chleb VS. Bułka

A:
Zależy jaki, ale chyba chleb ^^.

M: A ja, a ja mówię bułka, bułka, bułka, bułka

Film VS. Książka 

A:
Zależy, aczkolwiek wolę książki :D.

M: Jeżeli miałabym wybierać, to książki. Ale i tak najbardziej kocham seriale <3.

Murad VS. Skandalista 

A:
Proszę Cię, oczywiście, że Murad haha.

M:
Murad, to chyba pytanie retoryczne XDD.

Matematyka VS. Historia 

A:
Zdecydowanie matematyka.

M: Ani to, ani to! Nauka to ZUO! Nawet się zrymowało <3. I znowu XDD.

Szkoła VS. Wakacje XD 

A: Wakacje!!! <3

M: Wakejszyns!!! <3

TYLKO DO MARGARYNY: 


Osoby z którymi dogadujesz się najlepiej?

M:
Powiedzcie mi lepiej, z kim to ja się nie dogaduje XD. Lubię i szanuję wiele osób, ale cztery najważniejsze, to oczywiście Auriana, Dawid, Dominik, oraz Kitsune. Im zawdzięczam najwięcej. Dziękuję, że jesteście i pozdrawiam z całą rodzinką przy herbatce pod grubą pierzyną w srogi zimowy wieczór ;).

Dlaczego wchodzisz na nk coraz rzadziej? Kiedyś można było spotkać Cię częściej. 

M: To z powodów osobistych, o których nie chciałabym pisać publicznie. Przepraszam z tej strony wszystkich czytelników HA za brak moich postów, ale nie jestem w stanie wrzucać ich częściej. Przepraszam raz jeszcze i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

Kogo uwielbiasz ze swoich znajomych?

M:
Uwielbiać można jedynie Boga! (mam nadzieję, że siostry zakonne z Kościoła Awatarii są ze mnie dumne <3)

Kiedy w końcu ślub z Dawidem i opowiedz jak się zakochaliście?

M:
 Data ślubu jeszcze nieustalona. I prawda jest taka, że nigdy się nie zakochaliśmy. Jesteśmy tylko dobrymi, internetowymi przyjaciółmi. A nasza bliższa przyjaźń zaczęła się chyba na ślubie Kitsune i Kanekiego. Wcześniej też się znaliśmy, lecz nie była to jakaś bliska relacja, bardziej zwykła znajomość.

Kto od niedawna zaskoczył Cię na Awatarii pomimo, że nie znałaś go/ją wcześniej?

M:
Negatywnie zaskoczył mnie Skandalista, ponieważ z początku naszej znajomości wydawał się naprawdę fajny, co okazało się być niestety nieprawdą. A pozytywnie zaskoczył mnie Murad. Jego memy o Maślance i Podeście ciągle mnie rozweselają XDD.


Kogo nie znosisz na Awatarii? Opowiedz o walce jaka pomiędzy wami przebiega.

M: Z nikim nie mam sporu. Jestem osobą bezkonfliktową. Bardzo nie lubię dram i kłótni, więc wszystkich staram się szanować, a przynajmniej tolerować.

Dlaczego zawsze na nk chowasz się jak przyczajony gremlin? I czemu nie dajesz nikomu znaku, że właśnie siedzisz? :D

M:
Uwielbiam to pytanie! Rozwaliłeś mnie, haha! Ukrywam się przed pewnymi osobami, ale na Wasze życznie będę siedziała na aktywnym. Ave Ja!!!

Kiedy ślub z Dawidem? XDD 

M:
Kocham pytania o ślub z Dawidem X'DD. Jak już powiedziałam wcześniej, data nie jest jeszcze ustalona!

Jak poznałas Auriane? 


M:
Pamiętam ten dzień, jakby to było wczoraj! Kiedyś, na blogu A jak Awataria zostałam oskarżona o kradzież serii Eweliny, a raczej nie zapytanie się, czy mogłabym ją pożyczyć. Wtedy wielka fala
hejtu spłynęła na mnie w komentarzach. Patrycja, jako jedna z nielicznych osób próbowała mnie bronić. Dlatego pomyślałam, że napiszę do niej. Szybko znalazłyśmy wspólny język i nasza przyjaźń trwa do dzisiaj.

Robiłaś TO z Dawidem?

M:
Nie, ponieważ lubię chodzić na zloty dziewic!

Będziecie mieć dzieci z Dawidem?

M:
Tak, planujemy ich w przyszłości dokładnie sześćdziesiąt dziewięć!

TYLKO DO AURIANY:



Co inspiruje Cię do tworzenia nagłówka? Jak często będą one zmieniane?

A: Wszystko mnie inspiruje :D. Po prostu coś robię i nagle dostaję olśnienia, nie umiem tego inaczej wytłumaczyć. Myślę, że będą zmieniane co miesiąc, półtora.

Łączy Cię coś z Muradem?

A: Tak, przyjaźń ^^

Co sądzisz o wypowiedzi Wojtka na temat Waszego związku z przeszłości?

A: Że to było bardzo chamskie z jego strony. Więcej nie napiszę, bo na blogu nie przeklinam :)

Kogo ze swoich znajomych uwielbiasz najbardziej?

A: Oczywiście, że mojego beniza - Margarynę :D

Co sądzisz o swojej dawnej miłostce Wojtku i dlaczego dowiedziałem się tak późno!? xD

A: Po 1 to nie była miłość, a po 2 po co ci to do wiadomości? xD

Jakie jest twoje największe z marzeń?

A: Spotkać mojego benizka w prawdziwym życiu <3

Z kim toczysz zaciekłą batalię bądź masz spór? I kto jest raz na wozie raz podwozem?

A: Ja jestem pokojowy człowiek B). Ewentualnie zaciągnę w ciemną uliczkę i po sprawie...

Kto Cię zaskakuje od dawna już na Awatarii i jak możesz opisz tą osobę.

A: Mój benizek z tymi swoimi głupimi pomysłami :D (uwierzcie, są naprawdę głupie xD)

Doczekam się ślubu z Muradem? XDDD 

A: Nie xD

Ile chcesz mieć dzieci?

A: Nie wiem. Przypominam, że mam 14 lat xD

Jakie cechy ma miec twoj ukochany?

A:
Na pewno musi być romantyczny :D. No i żeby zawsze mnie wysłuchał i pocieszył. ^^ O! I koniecznie musi mieć duże poczucie humoru.

Masz chłopaka?

A:
Nie mam ^^

Auriana, zazdrościsz Margarynie Dawida?

A: Oczywiście, że nie xD


Mam nadzieję, że pośmialiście się trochę z nas, ale i dowiedzieliście się paru cennych informacji. Dużo pytań było o nasze życie miłosne oraz sprawy intymne. W sumie, mogłyśmy się tego spodziewać. Dziękujemy wszystkim osobom, które zadały pytania. Przepraszam też za przepych w tym poście różnych emotikonek, szczególnie "XD", lecz uwierzcie, inaczej się nie dało. Piszcie w komentarzach, która część spodobała Wam się bardziej. Moim zdaniem, ta była o wiele zabawniejsza, a pytanie z przyczajonym gremlinem od Murada, rozwaliło mi system.

Pozdrawiam,
Margaryna

8 komentarzy: