wtorek, 8 sierpnia 2017

Kiedy ci się nudzi...

Hejka!
Na pewno dobrze jest Wam znane to uczucie - nuda. Co zrobić, gdy Wam się nudzi? Wkręcać ludzi! Juhu! xD Oczywiście, jak przy większości postów na tym blogu, szklanka w łapę na początek posta i jedziemy B)

No więc tak. Prankuję sobie spokojnie ludziów na ulicy i piszę do kogoś, że jestem jej wielką fanką. Oczywiście nie znałam jej. Może to nie jest jakoś bardzo śmieszne, ale bardzo słodkie i chciałam to dodać <3. Oczywiście pozdrawiam! :D


To teraz ktoś z dużym poczuciem humoru: 




Jakby co, to ona żadnej czapki na głowie nie miała xD



...
No co? Taka prawda :)


Najkrótsza i najbardziej bezsensowna rozmowa na świecie xDD



Ode mnie to już koniec, ale Murad zaproponował mi pomoc z postem, więc czemu nie. Ja się przy nim czuje nieśmieszna :(. Teraz się dopiero zaczyna jazda, więc proszę zapiąć pasy B)






Oczywiście jak Wam się podobało to piszcie w komentarzach, a tego typu posty będą pojawiać się częściej! :D  Jeśli macie jakieś pomysły na śmieszne rozmowy, to śmiało możecie proponować jakie. Mam nadzieję, że czytając choć trochę się uśmiechnęliście. Taka rola bloga :P. 

Pozdrawiam! <3
/Auriana

5 komentarzy:

  1. Ahahah dobre to było chcę więcej!
    /taylor

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Siostro.
    Zapraszamy do naszej parafii https://kosciol-awatarii.blogspot.com/.
    Znajdziesz tam modlitwy dotyczące aktualizacji Awatarii, ale również możesz podzielić się z nami swoimi problemami. Jesteśmy pomocne, zawsze z Tobą.

    Pochwalony.
    Siostra Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy już straciłyście chęci do pisania postów? Po tak dobrym starcie spodziewałem się jednak czegoś lepszego.

    /Szczery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD Nie nie straciłyśmy, mamy się bardzo dobrze. Jesteśmy zmotywowane. Posiadamy 3 nowe zabawy w zanadrzu. Ruszył konkurs. Więc jak na razie, wszystko idzie w jeszcze lepszym kierunku niż było. Ale dziękujemy za opiekę i troskę nad naszym blogiem ;).
      / Margaryna

      Usuń