wtorek, 22 sierpnia 2017

Wyniki konkursu "Moja wymarzona aktualizacja"!

Hej!
Pierwszy konkurs na "Hej, Awatario" dobiegł końca. Z tego powodu, przydałoby wyjaśnić, kto zdobył które miejsce. Ale zanim to, przypomnijmy sobie, o co dokładnie chodziło w tym całym konkursie.

Wasze zadanie było proste, musieliście opisać aktualizację na Awatarii, jaką chcielibyście zobaczyć w przyszłości. Mieliście duże pole do popisu, bowiem mogliście napisać dokładnie o wszystkim, ponieważ dużo brakuje naszej zabawie. Pomimo to, zgłosiły się tylko 4 osoby. Zaraz się dowiemy, kto jest zwycięzcą!


Praca konkursowa:
Ilustracja:

Opinia:
Zgłoszenie Sandry jest bardzo fajne oraz przyjemne do czytania. Więc co skłoniło nas do przynania jej 4 miejsca? Niestety za krótkie. Można było opowiedzieć o tym więcej. Straciłabyś więcej czasu, ale mogłabyś zyskać VIPa na 30 dni! Plusem jest także ilustracja. Niezbyt wybitna, ale cenimy, że poświęciłaś na to swój czas. Dziękujemy! <33


Praca konkursowa:

Ilustracje:




Opinia:
Szczerze? Gdyby nie czas włożony w zrobienie ilustracji, to Simsomaniaczka zdobyłaby ostatnie miejsce. Zgłoszenie dużo za krótkie. Ale 3 ilustracje, musiałyśmy dać ci miejsce wyżej, ponieważ pewnie wiele czasu poświęciłaś na ich zrobienie. Gratuluje podium i nagrody!


Praca konkursowa:
Ilustracja:
Brak

Opinia:
Tu mamy do czynienia z pracą wyższej półki. Napisane starannie, nie za krótko, a także ciekawie. Ponieważ to bardzo nietuzinkowy pomysł. Ja, na przykład, bym czegoś takiego nigdy nie wymyśliła. Brawa za pomysłowość oraz zdobycie miejsca drugiego!


Praca konkursowa:


 Ilustracja:
Brak

Opinia:
Ta praca wręcz powaliła mnie na łopatki. Gdy ją ujrzałam, wiedziałam, że będzie to miejsce pierwsze. Brak ilustracji i dość pospolity pomysł na aktualizację, ale sami spójrzcie jak rozbudowała ona ten temat. Jak musiało jej to długo zająć i jak jest to napisane pięknym językiem. Brak słów. Mogę jedynie pogratulować!


1 miejsce - Status VIP na 30 dni + dyplom (fundowane przez Auriane)
2 miejsce - Status VIP na 20 dni + dyplom (fundowane przez Margarynę)
3 miejsce - VIP na 10 dni + dyplom (fundowane przez Margarynę)
Wyróżnienie - kosz róż + rzeczy z warsztatu + dyplom (fundowane przez Auriane)

Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z miejsc, które zodbyłyście, a nagrody Wam przypasują. Nie ma terminu, do kiedy możecie przyjąć. Napiszcie do nas na NK Talku, kiedy chciałybyście je odebrać. Auriana nazywa się Auriana xx, a ja Margaryna xx.

                                                                   
Oto dyplomy:





Możecie je oczywiście zapisać na komputerze i zawsze, jak na nie spojrzycie, skojarzą Wam się te dwie wariatki, co to je zrobiły 8). Dziękuję wszystkim, którzy wysłali swoje prace, jesteśmy wdzięczne. Dziękuję również wszystkim czytelnikom bloga, bo bez Was HA nie istniałoby. Ale mam prośbę, możecie pisać więcej komentarzy. Uwielbiamy je czytać i odpisywać na nie.

Pozdrawiam,
Margaryna




8 komentarzy:

  1. Kiedy seria o mordercy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę jestem zszokowana że dostałam chociaż 3 miejsce nie jestem zbyt dobra w takich editach xD I Tak wm, nie lubie zbyt pisać więc no..

    /Simsomaniaczka (Teraz Krai)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie nabór na administratora? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy morderca?! xDD

    OdpowiedzUsuń