wtorek, 11 lipca 2017

Q&A - czyli najdziwniejsze pytania na świecie

Hej!
Ostatnio poprosiłyśmy Was, abyście wymyślili jakieś kreatywne pytania dla nas. A wszytko to dlatego, żebyśmy mogły się poznać z naszymi czytelnikami. Mamy nadzieję, że będzie śmiesznie i ciekawie. Ale... co tu dużo gadać? Po prostu zapraszamy do przeczytania dalszej części posta! Nie powiem, trochę się boimy, ale jedziemy z tematem XD! Odpowiemy na wszystkie pytania, bez wyjątku. No to zaczynajmy!


Czy kiedykolwiek się całowałaś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A: Tak, z mamą :)
M: Tylko po pijaku XD

W jakim wieku dostałyście okresu?

A: Człowieku, w tym wieku to już menopauza!
M: Jia jeście ńe mijałam okresiu. Nafet ńe fiem cio to jeśt!!!!!!!!!!?

Obie interesujecie się fotografią, więc może pokażecie kilka zdjęć?

A:





M:






Gracie w jakieś gry? Jak tak, to w jakie?

A: Z takich internetowych to tylko Awataria i trochę Wiejskie Życie, za to z komputerowych czasem Raft i The Forest, częściej The Sims 4, prawie codziennie Minecraft (dziecko Minecrafta, buuuu... xD), oraz gra, która mnie naprawdę zauroczyła - Life is strange.
M: Też gram w Life is Strange, The Sims 4 i Awatarię. Ogólnie lubię gry, gdzie sami tworzymy jakby historię tj. The Walking Dead czy Wilk pośród nas. Kiedyś także w League of Legends.

Skąd bierzecie motywację i siły do blogowania?

A: Z miłych i pozytywnych komentarzy, ale również z tego, że prowadzę tego bloga z moją przyjaciółką i mamy takich wspaniałych czytelników <3
M: Szczerze mówiąc, na początku dość sceptycznie podchodziłam do tego bloga. Myślałam: "Nikt nie będzie go przecież czytał...", traciłam motywację i ciągle przeciągałam otwarcie bloga. Jednak teraz wiem, że to co robimy mamy sens, bo możemy sprawić na waszych twarzach uśmiech, a wy odwdzięczacie się miłymi komentarzami. Uwielbiam czytać wasze komentarze <3. One sprawiają, że aż chcę się pisać notki. 

Ulubiona pora roku?

A: Wiosna, lub lato <3
M: Wiosna, bo wtedy się urodziłam :D

Cola czy Pepsi?

A: Dla mnie nie ma żadnej różnicy
M: Pepsi (bo jestem seksi)

Od kiedy interesujecie się fotografią i co najbardziej lubicie uwieczniać na owych zdjęciach?

A: Dokładnie 29 kwietnia tego roku nie miałam co robić, więc z nudów wzięłam telefon w łapę i poszłam na pole zrobić kilka zdjęć. O dziwo nie wyszły takie złe, dlatego zmotywowana zaczęłam robić ich więcej i z czasem stało się to moją pasją. Uwieczniam wszystko, co zobaczę, w szczególności naturę.  
M: Od małego uwielbiałam robić zdjęcia mamy telefonem, aż do teraz mi zostało. A tak na poważnie fotografię zaczęłam brać ze 3 lata temu i jest dużą częścią mojego życia. Najbardziej lubię uwieczniać przyrodę, ona mnie inspiruje.

Tylko do Auriany:

Ile miałaś chłopaków?

Nie miałam xDD

W jakim województwie mieszkasz?

Mazowieckim ;33

Masz internetowe przyjaciółki?

Tak, Margarynę, Elen, oraz Chałwę <3 (pozdrawiam!)

Jakie blogi najczęściej czytasz?

Moim ulubionym, najczęściej odwiedzanym i pierwszym, który kiedykolwiek czytałam był AJA, uwielbiałam także RA... Z takich teraźniejszych najbardziej lubię LA, oraz BA.

Jaką miałaś średnią na koniec roku?

Nie zapytałaś się, w której klasie, więc w piątej miałam 4.75 ;)

10 ulubionych youtuberów?

1. Jachimozo
2. ReZigiusz
3. Jet Crew
4. Poszukiwacz
5. Jeż Tritsus
6. Dealereq
7. Boxdel
8. Czoklet
9. Naruciak
10. Sukanek
*Kolejność losowa!!! xD

Tylko do Margaryny:

Ulubiona marka kosmetyków?

Myślę, że Mac (Nie McDonald's, tylko Max Factor XD)

Jaki masz telefon?

Huawei P9 Lite

~ polecam

Masz 2 imię? Jak tak, to jakie?

Nie mam drugiego imienia. Ale z bierzmowania jestem Anastazją.

Oglądasz youtube?

Tak, codziennie.

Masz musical.ly?

Konto mam, ale nic nie nagrywam. 
Plis, nie szukajcie mnie

Masz rodzeństwo?


Mam 2 siostry i brata


Masz jakiś pseudonim? Jak tak, to jaki?

Margaryna, Marga, Margaryniaczek prosiaczek, Masło, Masełko, Masełkunio, Maślanka, Delma, a nawet jedna osoba mówi do mnie Szatanistka lub Beniz (zgadnijcie jaka) 

Również w komentarzach napiszcie nam kilka faktów o Was. Z miłą chęcią przeczytamy =)

19 komentarzy:

  1. Zapomniałaś Medusy w yt nie wybacze ci tg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A GOŃ SIE AURIANA :(( PTERODAKTYLU

      Usuń
    2. PTERODAKTYLA TO TY MASZ W MAJTKACH ;*

      Usuń
    3. PRZYNAJMNIEJ MAM NIE TO CO TY ;*

      Usuń
    4. I CO, MAM PŁAKAĆ? xD

      Usuń
    5. ŚMIAĆ SIĘ OK KUP SOBIE NA OLX XDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    6. CIEBIE KUPILI NA OLX LOL

      Usuń
    7. A CB U CHIŃCZYKA NA MIEŚCIE XDDD

      Usuń
    8. NIE WIEDZIAŁAM, ŻE SPRZEDAJESZ DZIECI ;o

      Usuń
    9. NO WIESZ MA SIE TĄ PRACE :)))

      Usuń
    10. WIELE PŁACĄ? TEŻ BYM SIE ZATRUDNIŁA...

      Usuń
    11. 2 GROSZE ZA GODZINKE DLA CIEBIE DUŻO, BO TY 2 GROSZY NA OCZY NIE WIDZIAŁAŚ WIEC SPOKO XDDDDDDDDDDD

      Usuń
  2. Aurianna jak grasz w Majkrafta to zapraszam na serwer #chamska_reklama
    ViruskowyMC.pl :3

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Wersja gry 1.7-1.8 #chamska_reklama_cd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #chamska_reklama_to_złoooo ;o
      A tak serio to zobaczę, ale głównie na hypixelu gram ;)

      Usuń