niedziela, 9 lipca 2017

Ile osób #1

Hej!
Hmm... Może słyszeliście już gdzieś o tej zabawie?? Niektórzy z Was pewnie widzieli ją już na popularnym blogu - Renesans Awatarii. A dlaczego ta seria pojawia się u nas, zapytacie. Już mówię! 
Otóż Dominik przyszedł do mnie z propozycją wzięcia kilku jego serii. I zdecydowałam się na "Ile osób?" oraz na kolejną, którą ujrzycie już wkrótce! Myślę, iż podjęłam dobry wybór, ponieważ jest to łatwa, przyjemna i prosta w obsłudze zabawa. A z czym to się je?? Już tłumaczę!

Na początku przeprowadzam sondę spośród 50 przypadkowych osób na Awatarii. Ich zadaniem jest odpowiedzenie na zadane pytanie spośród 4 odpowiedzi. Następna część należy do Was, czytelników. Będziecie musieli obstawić w komentarzu ile osób wybrało daną odpowiedź we wcześniej poprowadzonej przeze mnie sondzie. Jeden uczestnik, który znajdzie się najbliżej poprawnego rozwiązania, dostanie nagrodę. Ponadto jeśli ktoś strzeli w dziesiątkę, czyli poda dokładną odpowiedź ten dostanie VIP-a na 5 dni! 

Dobra, kiedy już zasady mamy wyjaśnione (mam nadzieję, że w miarę jasno XD), możemy zaczynać.   
            Startujemy z pierwszą zabawą na "Hej, Awatario!". 



To pytanie, na które odpowiadali ankietowani. Jest ono na temat wyprzedaży ślubnej dodającej 2 komplety żeńskie oraz taką samą liczbę męskich. I tutaj zaczyna się wasza interakcja. 

Nasuwa nam się pewne pytanie, a mianowicie:


Zobaczymy jak ma się Wasza umiejętność obstawiania. Mam nadzieję, że nie najgorzej i zgarniecie 2 misie z kanionu, a może nawet nagrodę główną. Kto wie? Przypominam, że pytałam 50 Awatarów, a wśród nich starsi gracze, ale także dzieci. Dnia 15 Lipca opublikuję wszystkie komentarze.
A więc, ja się z Wami żegnam tudzież trzymam kciuki.

Margaryna

13 komentarzy: