sobota, 22 lipca 2017

Awataryjny morderca #0 - zapisy

Hej!
To ja, Kasia. I tak, dobrze czytacie! Właśnie dziś ogłaszam pierwszą serię na zapisy w historii tego bloga. Dość nietypową i oryginalną, która pojawił się już na moim starym blogu. Ale jako, iż spodobała mi się, postanowiłam ją reaktywować. Jest ona prosta, ale niebanalna. Właśnie z tych dwóch powodów, Wam również powinna się spodobać. Jednak bez wyjaśnień, nie dowiecie się o co w niej chodzi. Już przychodzę z pomocą!

Zasady:

  • Wszytko rozgrywa się na NK Talku
  • Na początku gracze zostają podzieleni na 2 grupy. Uczciwi oraz mordercy
  • Ilość morderców zależy od liczby wszystkich uczestników, zgodnie z tym schematem:
6-7 graczy - 1 morderca, 1 szeryf
8-10 graczy - 2 morderców, 2 szeryfów
11-13 graczy - 3 morderców, 3 szeryfów

  • Morderca ma możliwość wyeliminowania jednego z uczestników (muszą to ustalić między sobą), ale z pomocą przychodzi kolejna osoba z przywilejami - szeryf
  • Szeryfowie mogą uratować 3 osoby (również między sobą ustalacie), jednak nie siebie
  • Kiedy jednak gliniarze nie wskażą na zagrożoną osobę, wtedy ta persona odpada z gry
  • Na końcu każdego posta z tą zabawą, pytam się zawodników, kto ich zdaniem jest mafią
  • Awatar z największą liczbą głosów, odpada automatycznie z gry
  • Jednak, jeśli każdy policjant zostanie wyrzucony, mafia wygrywa i to ona dostaje nagrodę. Lecz jeśli wszyscy przestępcy zostaną zdemaskowani, uczciwi gracze będą mogli cieszyć się zwycięstwem
Stróż prawa i zabójca to nie jedyne osoby, które mają przywileje. Uczciwi gracze także będą mieli jakieś specjalne zdolności. Oto one:
                                            
  • Ogrodnik - Kiedy zostanie wyeliminowany w głosowaniu, jednorazowo unika wykluczenia, a w zamian wskazuje inną osobę, która odpada.
  • Wizażysta - Wskazuje osobę, która nie może odpaść dzięki głosowaniu. Natomiast nie może wybrać siebie samego
  • Dozorca - Nigdy śpi i dzięki temu wie co dzieje się na mieście. Wie kto jest mordercą,kto policjantem. Nie może jednak nikomu tego mówić.
  • Fotograf - Może 2 razy przywrócić osobę, która odpadła w głosowaniu.
  • Zakochana para - To dwie osoby. Kiedy jedna z nich zostaje wyeliminowana, jej druga połówka, którą poznaje dopiero wtedy, również odbiera sobie życie z tęsknoty.
I to już wszystko co miałam do przekazania w tym poście. Gdy coś jest niejasne, piszcie w komentarzach, a ja postaram się wytłumaczyć. Seria, wydaję się przyjemna i mam nadzieję, że chętnie będziecie w niej brać udział. Zapisy kończą się dokładnie za tydzień, 22 lipca.
 Ja się z Wami żegnam i do następnego posta, który pojawi się już dziś B).
Margaryna

23 komentarze:

  1. Zgłaszam się do serii Awataryjny morderca! A Auriana jest wszystkimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! XD A Margaryna jest nikimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Usuń
  2. ja chce po za tym to nazywa sie mafia/lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zgłaszam się do serii "Awataryjny Morderca", aczkolwiek kulturalniej niż koleżanka u góry.
    /Petalouda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie wezmę w niej udział! A pomysł wydaje mi się, że zaczerpnięty z harcerskiej "Mafii" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    /Taylor

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do serii ^^
    / Kaneki

    OdpowiedzUsuń
  7. JA SIĘ ZGŁASZAM! TO JEST ZAJEBISTE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawid ja Cię popieram, to je zaje....., dlatego się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    /Zużelek
    Fajna seria

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też się zgłaszam x'D

    OdpowiedzUsuń
  11. Babciu, to jest zajebiste
    Zgłaszam się :)
    /coccinelle

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do serii!
    //Armor (przepraszam, że piszę z anonima)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa, świetna seria. Szkoda, że nie mogę się zgłosić ;/
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję sięęęęęęęęęęęęęęęęęęęę! /Primadonna

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto zrobił taki nagłówek? W czym zrobiliście to?????

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaa jaki piękny nagłówek? Jak go robicie ;* Toć to cudooo

    OdpowiedzUsuń