piątek, 28 lipca 2017

Co? ;o Smartfony na Awatarii??

Hej!
Jak zwykle wstałam wcześnie, żeby "odhaczyć" kolejną dzienną nagrodę. I rozglądam się, a u wszystkich moich znajomych w opisach widnieje "Telefony na Awatari!!!". Podekscytowana weszłam na ową grę i okazało się to prawdą. Ale zanim opowiem Wam o tym, pierwsze co to omówię sytuację z wczoraj.

Grałam spokojnie ze znajomymi, a tu nagle wyskakuje taki napis:


Jest on po rosyjsku, więc przetłumaczyła mi go Auriana, gdyż ona uczy się tego języka. W wielkim skrócie było napisane, iż po 5 minutach rozpoczną się prace konserwatorskie. A jeszcze wcześniej, nie mogliśmy wejść do żadnej lokacji. Musiała się pojawić jakaś wielka aktualizacja. No i jest!


Z tych mniejszych rzeczy, ramki, wazony i kwiatki są teraz dostępne we wszystkich kolorach i nie trzeba już losować. Jest to bardzo przydatne do wykonania zadań, ale myślę, że mało Was to obchodzi. A najbardziej chcecie wiedzieć o Smartfonach! Już mówię.


Na końcu paska pojawia nam się nowa ikonka z żółtym telefonem. I gdy w nią klikniemy pojawia nam się takie coś:


Jest to zwyczajny, czarny smartfon. Na górze oczywiście mamy kamerkę, lecz niestety nie da się nic z nią zrobić. Zabawa zaczyna się dopiero na dole telefonu, bowiem umieszczone są tam  interaktywne ikonki. Pierwsza (ta co teraz widzicie) przeznaczona jest do pisania. W prawym górnym rogu możemy wybrać, czy chcemy SMS-ować do znajomych, przyjaciół lub do bliskich osób. Przejdźmy do ikony z listem. Oto co w niej się znajduje:
Tutaj mamy otrzymane wiadomości. Gdy klikniemy na niebieskie pole przy Awatarze przekieruje nas do całej rozmowy (zdjęcie po prawej stronie). Konwersacja trochę prywatna, ale co się tam przejmować :)))). Niestety napisanie wiadomości kosztuje 3 złote monety. Na fotce po lewej widzimy w prawym górnym rogu jeszcze jedną ikonkę z megafonem. Po przyciśnięciu jej, ukarze się to:

Nowa opcja, czyli - ogłoszenia! Tu nie muszę wam dużo tłumaczyć, bo wszystko widzicie na załączonym obrazku. A teraz chodźmy do tego "aparatu":

Mówiłam, że nic nie da się robić z kamerką? Noo.. kłamałam (haha). Za jedną kliszę fotograficzną możemy zrobić popularne selfie, czyli jak każdy wie, zdjęcie własnej twarzy. Od dziś, nasi Awatarzy również mogą wciągnąć się w tą trwającą już parę ładnych lat, modę. Po prawej, zdjęcie całego ciała, po lewej zdjęcie tylko facjaty (XD). Teraz zobaczmy, co się stanie gdy naciśniemy na "dodaj":


Możemy zrobić również fotkę ze znajomym oraz... dodać hasztagi! Możemy także opublikować lub zapisać. Dla miłośniczki fotografii i portali takich jak Instagram... perfekto <3. A tak prezentuje się sama ja, bez tego kolesia po prawej:


Tutaj dodałam własne hasztagi, jednak są głupie, także ten, no... nie czytajcie ich! 

Przechodzimy już do ostatniej ikonki, tym razem będzie to taki pędzelek. Spójrzmy jakie funkcje on dodaje:



Możemy ulepszać swój telefon dodając do niego kolor, dodatki i dzwonki. Niestety... to kosztuje. Jedno więcej, drugie mniej. Lecz najgorsze jest to, że niektóre opcje są dla wyższych leveli. Łączmy się w bólu ludzie z piętnastym poziomem... Okej, koniec zbędnych ceregieli. Oczywiście, jak się pewnie już domyślacie, smartfon wyłączamy za pomocą guzika na samym dole. 
Jeszcze jest taki jeden, fajny bajer:


Podczas używania nowej aktualizacji, w rękach naszych Awatarów pojawiają się telefony. Niby taki mały detal, a cieszy oko. Ciekawostką jest to, że nie możemy robić zdjęć na lodowisku.

Przedstawiłam Wam już każdą funkcje aktualizacji. A teraz przejdziemy do tej nudniejszej części, czyli mojej subiektywnej oceny

MASEŁKO OCENIA:

Moim zdaniem, było to wielkie zaskoczenie, z tego powodu, że administratorzy nie dbali zbytnio o Awatarię. A jeśli mieli już by coś dodać, większość spodziewałoby się wyższych leveli. A tu nagle znikąd pojawiły się... smartfony! Nie mówię, że to niemiłe zaskoczenie. Wręcz przeciwnie, jest to strzał w dziesiątkę. W świecie rzeczywistym telefony są wszędzie, każdy ich używa, ludzie są nim pochłonięci. Teraz mamy pytanie, czy będzie jak z lodowiskiem, czyli na początku rzucimy się na to, a potem i tak się znudzi. Czy jednak Awatarom spodoba się ta nowość. Tego nie wiem, ale ja na pewno będę często ich używała. Jestem bardzo podekscytowana oraz na pewno będę często robiła selfie ze znajomymi, a czasami nawet samej siebie, kiedy będzie mi się nudziło. 


OCENA MASŁA:
9/10

Ocena Mudżyna i Podesta:











Znacie opinię moją, Faraona i Dawida. A jaka jest wasza? Z wielką chęcią przeczytam w komentarzach!

Margaryna

12 komentarzy:

  1. Kocham dział "Masło ocenia" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że pseudonim Podest jest teraz tak powszechnie używany. Myślę, że Modest to bardzo nudna nazwa, a Podest to idealna alternatywa! Buzi Buzi Dawidzie! (Od Masełka oczywiście)

    Pozdrawiam!
    #Petalouda_ma_fajne_uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam Petaloudo, powszechnie znana Petką. Ja też uważam, że wymyślony przez Ciebie Podest jest morową ksyweczką.

      Pozdrawiam z całą rodzinką
      #Masłem_fajnie_się_smaruje_bułki

      Usuń
    2. Zgadzam się i też uważam, że Modestowi bardziej pasuje Podest, zwłaszcza że używa go sam Jaruś Kaczyński. JAK BEZ NIEGO PRZEMAWIAŁBY PODCZAS MIESIĘCZNIC SMOLEŃSKICH!!!

      Pozdrawiam z rodzinką przy wieczornej herbatce oraz życzę milutkiego wieczorku, miłej nocki, miłej soboty oraz smacznej porannej kawusi przy śniadanku z rodzinką :-)
      /Podest_przydaje_się_karzełkom

      Usuń
  3. O widze, że flirtujesz z dejwidem heh 💗Kiedy ślub? O i ja się załapałam xd
    //taylor

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej dziwne jest to te że nie kamerki, a selfie można robić :pół
    //taylor

    OdpowiedzUsuń
  5. A niektóre dzwonki są od 65 poziomu, a przecież my niby may na polskiej awie max 55 lvl, czyli oznacza to, że dodadzą nowe zadania? Czy już są nowe? Ja nie wiem bo nie mam 55 lvl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowych zadań nie ma prawie od 2 lat.

      Usuń
    2. Anonimowy, z tego co wiem nie ma nowych zadań jak na tę chwilę i tak, od 2 lat nie ma nowych zadań, ale może to, że niektóre dzwonki są od 65 poziomu, to możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości nowy maksymalny poziom. Ale to tylko moje spekulacje.

      Usuń
  6. Ooo widzę że nie tylko ja mówię na Wojtka mudzyn XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;o Kto zagościł w naszych skromnych progach? xD

      Usuń