niedziela, 30 lipca 2017

Valide rozdaje prezenty? ;o

Hejka, właśnie przed chwilą zauważyłam takie wydarzenie: 


No dobra, weszłam na to wydarzenie, a tu tylu ludzi: 


Niby tak mało osób lubi Valide, a tyle ludziów sie uzbierało. Każdy po prezenty przychodził xD. A oto, co ja dostałam <3

 

 









Czyżby Valide chciała się podlizać, czy to zwykła akcja z dobrego serca? xDD To możecie ocenić w komentarzach. 
Jeszcze chciałabym dodać, że planujemy konkurs z okazji nadchodzących 10.000 wyświetleń (za co Wam bardzo dziękujemy <3)  i możecie pisać, w jakim najchętniej byście wzięli udział. Moim zdaniem graficzny odpada, ponieważ po 1 jest on naprawdę popularny i prawie na każdym blogu go można znaleźć, a po 2 nie każdy ma zdolności graficzne i zwykle wygrywają te same osoby. Nie wiem, czy się ze mną zgadzacie, ale to jest moje zdanie. 

Życzę miłego dnia! <3
/Auriana

6 komentarzy:

  1. Myślę, że fajnym pomysłem byłoby wymyślenie i szczegółowe opisanie nowego zawodu, lokalizacji lub mini-gry. Najbardziej kreatywny pomysł wygrałby. :D

    Pozdrawiam
    /Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  2. Valide. Kiedyś przyszedłem na to wydarzenie to wywaliła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wedlug mnie, to wlasnie konkurs na opis czegos bylby bardzo dobry, bo np. Ja nie mam zdolnosci graficznych 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. valide jest super dostałam tam tyle prezentów jak by valide chciała się podlizać to dawała by prezenty tylko dużym lvl a dawała wielu osobom nawet małym , bo kazała sułtankom wymieniać się i dawać meble małym lvl <33333

    OdpowiedzUsuń