czwartek, 13 lipca 2017

Stylizacje #1

Hejka, czy tylko ja mam wrażenie, że wszystkie Awatarki ubierają się podobnie, tzn. na określony styl? Wychodząc na ulicę, lub gdziekolwiek indziej, można zauważyć, że tylko poniektóre osoby odróżniają się od reszty. Dlatego dzisiaj przedstawię trzy stylizacje, którymi możecie się wyróżnić się spośród tłumu, lub zaczerpnąć inspirację na własny ubiór.


 Stylizacja nr.1


Kepi ,,Tokyo Panda" - 500S

Wisiorek ,,Porcelanowy kwiat" - 150S

Kolczyki ,,Vine" - 25G

Motylkowy top - 43G

Kardigan ,,Lilia wodna" - 65G

Spódnica ,,Punk" - 17G

Trójkolorowa bransoleta - 230S

Getry ,,Seifuku" - 15G

Baletki ,,Seifuku" - 800S


Razem: 165G 1680S



 Stylizacja nr. 2


Spinka ,,Butterfly" - 23G

Kolczyki ,,Madame" - 800S

Diamentowy naszyjnik - 12G

Koronkowe rękawiczki - 14G

Biało-czarna suknia koktajlowa - 77G

Pończochy wróżki zębuszki - 10G

Baletki z cekinami - 14G


Razem: 150G 800S



Stylizacja nr. 3


Spinka ,,Ne.oN" - 25G + VIP

Kolczyki - 145S

Diamentowy naszyjnik - 12G

Suknia z diamentami - 70G

Rękawiczki ,,Gwiazda rocka" - 30G +VIP

Buty ,,Punk" - 33G


Razem: 170G 145S +VIP












Mam nadzieję, że Wam się stylizacje spodobały, a jutro dodam kolejne 3. Piszcie w komentarzach, czy przypadły Wam do gustu, oraz co byście chcieli ujrzeć w kolejnym poście tej serii.
/Auriana

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co, chciałoby się Auriane na golasa, nie? ( ͡° ͜ʖ ͡° )

      Usuń
    2. Ja to widzę codziennie. Nic ciekawego.

      Usuń
    3. Ta, niby nic ciekawego, a sie podniecasz.

      Usuń
  2. Jak dla mnie to troszkę za dużo dodatków. Same stylizacje w sobie fajne! /Agles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dodatki już są według własnego upodobania, ale może masz rację, że trochę przesadziłam :D

      Usuń