sobota, 15 lipca 2017

Ile osób #1 - wyniki

Hej!
Jak mówiłam, macie dziś kolejnego posta z racji mojej trzydniowej nieobecności. Lecz nie będzie to nic nadzwyczajnego, bowiem jest to  tylko post z wynikami. Chociaż dla jednej osoby... a nawet dwóch będzie to szczęśliwa notka. Ale nie tak szybko! Najpierw przypomnijmy sobie pytanie:



Nie było łatwym zdaniem wybranie z pośród 50 liczb tylko jednej. I niestety, nikt nie trafił prawidłowo, ale dwie osoby pomyliły się tylko o 1! Poznajmy naszych szczęśliwców. Zatem, nagrodę dostaną...

SELSURII I WOJTEK

Oboje dostaną 2 misie z kanionu. Pewnie jesteście ciekawi, jaka jest poprawna odpowiedź. Skoro Wojtek odpowiedział 7, Selsurii 5, a pomylili się o jeden... Z tego wychodzi, że 6 osób odpowiedziało w sondzie "Nie" na zadane pytanie.

Zwycięzców proszę o jak najszybszy odbiór nagrody. Możecie mnie na NK znaleźć pod nazwą Margaryna xx.

Gratuluję oczywiście Wojtkowi i Selsurii, ale mam nadzieję, że w przyszłym wydaniu (które pojawi się już niedługo) ktoś zgarnie VIPa. Ale co tu dużo gadać, trzeba już kończyć. 

Pozdrawiam,
Margaryna

6 komentarzy:

  1. Ale pytanie brzmiało ile osób wybrało odpowiedź C czyli 'nie' a Ty napisałaś o odpowiedzi D, czy coś Ci sie przypadkiem nie pomyliło?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam ^^ Pomyliło mi się, ponieważ i odpowiedz C i D miało tyle samo głosów - 6

      Usuń
  2. Ojej, a taki miałem mętlik w głowie czy wybrać 6 lub 7. Eh, e tam dobre i to. Dzięki także za gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzisz zaproszenie, bo czekam na nagrodę??

    OdpowiedzUsuń