piątek, 14 lipca 2017

Idziemy na wydarzenie?

Cześć, pamiętacie jeszcze te czasy, kiedy wydarzenia były jedynie robione po to, żeby zaprosić kogoś na imprezę, do szkoły, szpitala, sklepu, itp., ewentualnie oznajmić, że ma się bana? Niestety te czasy już dawno minęły, a teraz stały się modne inne wydarzenia, które zaraz będziecie mogli zobaczyć. Oto przedstawiam Wam 7 najdziwniejszych i najzabawniejszych wydarzeń.


Kurde, jaki pocisk! Sama bym lepszego nie wymyśliła. Jestem dumna B)


Jacyś chętni na lekcje z księdzem Robakiem? 


Zapładnia każdego xDD. Ten tekst... Wygryw!


Elen, znalazłam wydarzenie dla Ciebie...


Wery gut inglisz! Jak może być foch forever ever? xD


A skąd wiesz, że w Ostrowcu... Nieważne.


Co? xD


No to fajnie masz ci powiem ;33

Jeśli Wam się podobało możecie dać znać w komentarzu, tymczasem ja się żegnam, paa!
/Auriana

3 komentarze:

  1. Ogólnie post dobry ale mam pare rad dla Ciebie.
    Po pierwsze staraj się o estetykę posta.
    Po drugie postaraj się dawać więcej tekstu, ludzie chcą czytać.
    Po trzecie zwracaj większą uwagę na ortografię i interpunkcję. ( np. pisze się nieważne )
    Potraktuj to jako radę, powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady! :D
      Ale co do dawania więcej tekstu... Czasami nie mam pojęcia, co mogę dopisać, a nie chciałabym przynudzania i ,,lania wody'', oby jak najwięcej napisać. Lepiej moim zdaniem przeczytać mniej tekstu, gdzie jest wszystko, zwięźle i na temat opisane, niż pół strony i wszystkim i o niczym. To trochę wkurza na blogach, w tym mnie. Mam nadzieję, że wiesz, o czym mówię :D

      Usuń
  2. Byłam kiedyś na wydarzeniu, które zorganizował Ksiądz Robak i można było tam się dowiedzieć dosyć dużo na temat wiary :D
    //Armor

    OdpowiedzUsuń