poniedziałek, 24 lipca 2017

Idziemy na wydarzenie? #2

Hejka!
Wiem, że dawno nie było postów ode mnie, ale byłam zajęta nagłówkiem, oraz miałam kilka prywatnych spraw. Na szczęście (zależy dla kogo xD) już wróciłam i przygotowałam dla Was kilka śmiesznych wydarzeń. Mam nadzieję, że chociaż się uśmiechniecie :)


Okay, okay, nic do tego nie mam xD


Niby zwykłe wydarzenie, a jednak mnie śmieszy, nie wiem dlaczego...


Jacyś chętni? 


No to fajnie, Wam powiem... Jedyne, co mi pozostaje, to życzyć Wam powodzenia xD


Nie to, że coś... Albo nie ważne xDD


No to na 999 się dzwoni! W przedszkolu o tym uczą, babciu Franiu! xD


A na koniec mam dla Was aż 3 sklepy, w których, jak to mówią właściciele, jest ,,bardzo" tanio. Myślę, że znajdziecie coś dla siebie. 


To tyle na dzisiaj. Piszcie w komentarzach, co byście najchętniej zobaczyli w kolejnych postach. Miłego wieczorku! <3
/Auriana

7 komentarzy: