czwartek, 20 lipca 2017

Poradnik #2 - jak zgiąć kończynę oraz jak zrobić obwódkę w pixlr

Witam, elo, cześć, siemanko! Ostatnio pokazałam Wam, jak zrobić profilówkę w pixlr. Dzisiaj nauczę Was, jak zgiąć Awatarowi kończynę, oraz jak zrobić obwódkę, lub cień. 

Potrzebna nam będzie gotowa profilówka. Klikamy lasso i zaznaczamy część ciała, którą będziemy chcieli zgiąć. Następnie klikamy Redaguj > Przekształć swobodnie i ustawiamy kończynę tak, jak nam się podoba. Wyszło coś takiego:


Aż mnie wspomnienia wzięły xDD. Widać, gdzie było łączenie, więc aby to zamaskować podbierakiem bierzemy kolor, a następnie pędzelkiem zamalowujemy.

 

Od razu lepiej to wygląda! To teraz przejdźmy do robienia obwódki. Klikamy takie coś dziwne (zaznaczone na zdjęciu):


Pojawia się okienko. Wybieramy blask zewnętrzny, oraz ustawiamy kolor, wielkość, oraz twardość. 


Można bawić się w ustawieniach, robić cienie itp. Dzięki temu można uzyskać naprawdę fajny efekt. 


Więc powyżej macie przykładową profilówkę, gdzie zastosowałam zgięcie kończyn i białą obwódkę.
Zdaję sobie sprawę, że większość ludzi umie zrobić tą prostą rzecz, jednak pomyślałam, że zrobię taki poradnik, gdyż nie każdy to potrafi. Tak czyś jak, mam nadzieję, że byłam pomocna. 
Pozdrawiam!
/Auriana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz