środa, 12 lipca 2017

Hej, lubisz ogórki?

Cześć, zastanawialiście się kiedyś, czy inni ludzie lubią ogórki? Jeśli tak, ten post jest idealny dla Was. Przeprowadziłam ,,sondę na lubienie ogórków" i odpowiedzi możecie sami zobaczyć.


Nie jestem pewna, czy ten nick nie był przypadkiem skierowany do mnie... xD


Ten gościu tu wygrał! :D


Przypadek chciał, żebym trafiła na jakąś siostrę Aurelię, masakra... A Margaryna nie chciała mnie uratować! Opluła ewidentnie xD


Niemiła ;(


Zboczony!!! ;o xDD


Przynajmniej ktoś tu ma poczucie humoru. I to się szanuje! 


I z takimi ludźmi można współpracować ;33


To mnie naprawdę urzekło... <3


Za to tą osobę pytałam 3 razy (dopiero jak przeglądałam screeny się skapnęłam xD), a ona za każdym razem odpowiadała co innego... 


Tu widzimy przykład ogórkowego uzależnienia, przyjrzyjcie się, czym to skutkuje xD.


No niestety jej to obiecałam... Nudna jesteś ;)

Jeśli nie lubicie ogórków to nie martwcie się, ponieważ nie jesteście sami. O właśnie, napiszcie w komentarzach, czy lubicie ogórki, a jeśli tak, to jakie najbardziej. Tymczasem ja się żegnam, niech moc ogórków będzie z Wami!

Auriana

11 komentarzy:

  1. cesc sukjacie mozje smjesnych osubek na blogusia? /iks igrek zet

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem nudna ok zapamietam to sobie ok :((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne odpowiedzi xD
    Też uwielbiam ogórki <3
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogórki z solą, znalazłam bratnią duszę. Hehe ^^♥

    OdpowiedzUsuń
  5. http://awataria-na-wesolo.blogspot.com/2016/05/hej-lubie-krowki.html?m=1 u niby przypadkiem ściągasz 2 serię z tego bloga 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ściągam, po prostu to są moje posty :)

      Usuń
    2. Heej! To nasz stary blog, a seria została wymyślona przez Aurianę ;D Nic nie ściągamy
      / Margaryna

      Usuń