sobota, 8 lipca 2017

Poznajmy się - Patrycja!

Cześć, jestem Patrycja, może niektórym bardziej znana jako Auriana. Mam już właściwie 14 lat (za dwa dni kończę, nie oceniajcie). Interesuję się muzyką, tzn. śpiewem itd., językami obcymi (dzięki słuchaniu miliona zagranicznych piosenek nauczyłam się naśladować sporo akcentów), ale najbardziej fotografią. Morda mi się cieszy, kiedy widzę dobrą okazję do zrobienia zdjęcia. Niby nie są one jakieś świetne i w ogóle, ale są moje i z niektórych jestem naprawdę dumna.
Najbardziej uwielbiam siedzieć w samotności. Jeszcze rok temu mi to wcale nie odpowiadało, że muszę sama ze sobą spędzać czas, ale nie mając wyboru stałam się samotniczką. Nie narzekam na to, wręcz przeciwnie. Oczywiście spotkam się od czasu do czasu z kimś, ale to tyle. Chodzę zwykle po polach z nudów, gdzie mam tak jakby ,,miejscówkę". A dlaczego o tym wspominam? Bo tam najczęściej bierze mnie wena twórcza. Biorę telefon w łapę i piszę co mi do głowy wpadnie, robię zdjęcia, albo śpiewam (podobnież mam ,, fajny, wysoki głos", jak to mówi moja nauczycielka, aczkolwiek nie bardzo w to wierzę). Gdy jeszcze pisałam na innym blogu (o innej tematyce) zawsze tam siedziałam.
W Awatarię gram jakieś dwa i pół roku z kilkoma przerwami. Na początku mojej gry można było to nazwać uzależnieniem, ale teraz nie wchodzę już tak często, ale jednak. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi... Przykładem jest na przykład Margaryna, z którą prowadzę tego bloga. Mam nadzieję, że będzie tu co czytać i że nie zamieni się w bloga 16+, bo sądząc po naszych rozmowach tak się może stać... No, mniejsza. A więc witam Was na naszym blogu :)

Auriana

2 komentarze:

  1. Twoja naturalność jest taka... Ekscytująca (?) Nie wiem jak to nazwać xD Po prostu bardzo mi się podoba twój styl
    / Kaneki

    OdpowiedzUsuń