poniedziałek, 10 lipca 2017

Co tak naprawdę myślą awatarzy? #1

Cześć, tak na wstępie jeszcze chciałam powiedzieć, że jeśli nie widzieliście urodzinowego posta, to lepiej go omińcie, ponieważ co się zobaczy tego się nie zapomni. Niestety...

Przechodząc już do tematu posta. Inspirując się trochę youtube'm i tym, co się na nim znajduje wymyśliłam, że zrobię ,,co tak na prawdę myślą awatarzy?". Jeśli ten post wam się spodoba, to pojawią się inne posty tego typu. A i jeszcze jedno. Przygotujcie sobie butelkę wody, bo to będzie strasznie suche :).








Mówiłam, że suche, szczególnie to ostatnie. I ja się dziwie, że mam kuratora, na karku. No dobra, spokojnie, żartuję tylko xD. To wszystko przez Elen :). Tak, czy inaczej dajcie znać, czy chcielibyście więcej takich postów. 

Auriana

9 komentarzy:

  1. ,,Trynkiewicz już na ciebie czeka :)'' XDD ,,To wszystko przez Elen'' XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha fajna, zabawna i luźna seria :'D Czekam na więcej!
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaaaaaaaaaaaaaaaa <3 ! Dawajcie więcej!
    /Agles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, postaram się robić takich rzeczy więcej :D

      Usuń
  4. Trzeba przyznać, że naprawdę zabawne :) Przy okazji poczułem tutaj klimat dawnych blogów o Awatarii, na krótrych priorytetem były zabawne sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. To było tak suche jak stopy Cejrowskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałaś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Ależ oczywiście! :D Inaczej bym nie pisała XD

      Usuń