niedziela, 30 lipca 2017

Poradnik #3 - Jak kolorować ubrania, oraz jak zrobić ładne oczy w pixlr

Cześć, przepraszam za moją chwilową nieobecność. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym poradnikiem dotyczącym Pixlr. Następne poradniki będą się już pojawiać z PaintToolSai, no chyba, że napiszecie w komentarzu jakieś inne propozycje dotyczące tego rodzaju postów. Jak zwykle robimy profilówkę, a resztę Wam pokażę: 


Klikamy to coś zaznaczone na obrazku, wybieramy kolor, a następnie kolorujemy rzecz, którą chcemy. Jeśli przy kolorowaniu pomalujecie drugą rzecz, to wystarczy zmniejszyć tolerancję (jest na górze, obok wielkości pędzla). 

UWAGA! BIAŁEGO I CZARNEGO NIE MOŻNA KOLOROWAĆ!


Dobra, kolorowanie już skończone. Teraz Wam pokażę, jak zrobić Awatarowi oczy. Nie wiem, czy ładne, jak jest w tytule, ale zawsze jakieś. Bierzemy pędzel i zamalowujemy na czarno oczy. Wybieramy jaki kolor chcemy, zmniejszamy krycie, oraz twardość pędzla i kolorujemy oczy według własnego uznania. 


Mi wyszło coś takiego: 


Teraz dorabiamy źrenice, oraz białe punkty. Znając mnie wyjdzie mi, jak zwykle, zez. 


Hahahaha, ja się nie nadaje do tego xDD

Dobra, to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że chociaż któraś rzecz się przydała. Wiem, że słabo tłumaczę i że kilka osób może tego rozumieć, ale staram się najbardziej jak mogę. 

Tak jeszcze na koniec wspomnę, że niedługo wprowadzimy z Margaryną na bloga fajną serię, która myślę, że Wam się spodoba!

Życzę miłego dnia!
/Auriana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz