środa, 19 lipca 2017

Diabeł tkwi w szczegółach #1

Hej!
Po drugiej stronie ekranu, Kasia przychodząca z podwojoną siłą, ponieważ mam już wiele pomysłów na serie. A dzisiaj, możecie ujrzeć jedną z nich. Ta jest akurat prosta i nie wymaga wiele wysiłku, lecz z biegiem czasu będą pojawiać się coraz bardziej ambitne. Mam nadzieję, że przypadną do gustu. Ale bez zbędnych słów, już opowiadam na czym "Diabeł tkwi w szczegółach" polega.

Zasady są proste, wręcz banalne. Ja pokazuje Wam jedno zdjęcie związane z Awatarią, lecz bez jednego elementu. Potem wśród podanych elementów musicie wskazać jedną, prawidłową część. Brzmi, jak puzzle, jednak jest to coś innego. A jak na to wpadłam? Otóż robiąc sudoku natknęłam się na taką samą zabawę w gazecie i pomyślałam, że fajnym pomysłem byłoby przenieść ją na bloga. Też z racji tego, iż nasi czytelnicy mogą w łatwy sposób zdobyć fajne nagrody. Wygrywa pierwsza osoba, która wskaże na poprawny kawałek. No więc, ruszamy z pierwszym wydaniem!


Mamy tutaj nagłówek bloga - Lemurek Awataria. Jak można dostrzec, znajduje się tam brakujący element, a Wy musicie wybrać jeden z tych dostępnych: 


Tak prezentują się owe części. Tylko pytanie, która z nich jest prawidłowa? Odpowiedź już zostawiam Wam. Pamiętajcie, że oczywiście będą nagrody i oczekujcie nowych, świeżych postów z mojej strony. Tymczasem, ja się żegnam. Paa ^^!

Margaryna

4 komentarze:

  1. Pasuje tam kawałek numer 2 :) /Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! Bardzo ładny nagłówek :) Robiła go super i utalentowana osoba, moja idolka!!
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa chyba, ale nie jestem pewny. *błąd w podpisie*.

    OdpowiedzUsuń