poniedziałek, 10 lipca 2017

Urodzinki Patusinki


jeśli jesteś normalną osobą, proszę wyłącz ten post
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Szybko!



Droga Patrycjo, znamy się od nie wiem ile. Ale chyba długo xd. Jesteśmy dobrymi przyjaciółkami i jesteś dla mnie jak taka internetowa siostra. Dziękuję ci za wszytko, za nasze rozmowy, zabawne sytuacje i wszytkie spędzone chwile razem. Koham ciĘ!!! Chcę ci złożyć najlepsiejsze życzenia z okazji urodzin królowej Solarii! 

Wszystkiego najgorszego ;*
standardowo: chorób, nieszczęścia i braku inteligencji! (<3)
dużo benizów na drodze twojego życia
NAJLEPSZEGO zegzu 
żeby ten Eleniuszek posiaczuszek się od Ciebie w końcu odczepił (XDD)
pomarańczy i niech ci szatansistka na stole tańczy
żebyś była najlepszom blogerkom (i tak jusz jesteś)
spełnienia marzeń
śmieszkowych rozmów na nk, fb i... tinderze
hot dyskusji
nie wiem czego sobie zapragniesz 
i niech nasza przyjaźń trwa jeszcze dłuuugo, chociażby przez internet
100 lat moja sexmasterko 

I jeszcze mam mini-prezencik




HEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHE :)
Kocham <3





Przepraszam wszystkich ludzi, którzy przeczytali ten post, mam nadzieję że nie zrobiło to źle waszej psychice

Żyj nam sto lat nasza gwiazdko złota

Pozdrawiam,
Twój Beniz

6 komentarzy:

  1. Miałam łzy w oczach jak to czytałam... <3

    Ze śmiechu oczywiście xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleniuszek posiaczuszek XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahha. Jezu, popłakałam się ze śmiechu, gdy czytałam te życzenia xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ostrzegaliśmy żeby nie czytać, bo to grozi zawałem, lub śmiercią xDD

      Usuń
    2. Ale to aż żal nie przeczytać :D
      /Kinga

      Usuń
  4. A później spędzić pół wakacji w zakładzie psychiatrycznym? xD

    OdpowiedzUsuń