wtorek, 25 lipca 2017

Familiada #1

Hej!
To "niebawem", które Wam obiecałam pojawiło się jeszcze szybciej niż się tego spodziewałam. Zaledwie wczoraj opublikowałam post z zasadami, a już wymyśliłam pytania. Przerosłam samą siebie. A wy możecie się cieszyć, ponieważ zaraz poznacie pytania, które być może poprowadzą Was do zwycięstwa i zgarniecie fajne nagrody. Tego Wam życzę, a ja zaczynam już pierwsze wydanie Familiady!
Ale zanim przystąpicie do działania, koniecznie musicie zapoznać się z tym postem! Pytania są ustawione według kolejności: łatwe, średnie i trudne, a zahaczą one o modę, skandale oraz... nasz blog! Sami zobaczcie:



Tak więc, oto pytania. Nie są one wcale trudne, toteż na pewno dacie sobie radę z nimi. Z pierwszym, nie ma problemu. Wystarczy przejść się po lokacjach, podejrzeć Awatarki, a potem już z górki. W kolejnym, też chyba nie będzie większych kłopotów. I nie sugerujcie się zakładką "Najchętniej czytane posty w tym tygodniu", bo w pytaniu chodzi o cały blog, nie tylko o ten tydzień. A ostanie... Sama nie wiem jak pomóc. Może poprzeglądajcie różne blogi? Tak, to na 100% dobra rada.

Pamiętajcie o najważniejszej zasadzie, musicie napisać po 5 odpowiedzi. Do ich podania macie 4 dni, więc dokładnie 29 kwietnia o godzinie 19:00 wszystko zostanie ujawnione. A mi nie pozostało nic innego, jak życzyć powodzenia!

Margaryna





2 komentarze:

  1. No to ładna matematyka się tu odwaliła... Jeśli dla ciebie za 5 dni będzie 29 kwietnia to fajnie masz xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha leje z niej xDD Mówiłam jej to już z 5 razy i nadal nie poprawiła xD

    OdpowiedzUsuń