sobota, 8 lipca 2017

Poznajmy się! - Kasia + zadawajcie pytania

Hej!
Kto spostrzegawczy, zauważył, iż w poprzednim poście się nie przywitałam. Ale było to specjalne założenie, ponieważ nie był to post powitalny, a otwierający bloga. Niektórzy z Was, pewnie mnie już znają, ale inni kompletnie o mnie nie słyszeli. Więc oto jest ten post, żebyśmy razem z naszymi czytelnikami mogły zacieśniać więzi. I dla tego mam dla Was niespodziankę, ale to pod koniec. Chciałabym dodać, żebyście nie traktowali, tej notki jako narcystycznych "wypocin", tylko czytajcie z chęcią poznania mnie. Znów wstęp jest za długi, przepraszam (xD). 

Już nie przedłużając - POZNAJMY SIĘ!

Także, urodziłam się 16 lat temu. Moje narodziny to była wiekopomna chwila, bardzo znacząca dla całej ludzkości. Mieszkam w pięknym królestwie nazwanym niebywale zacnie - Podlasie. A tak całkiem na serio... 
Nie jestem księżniczką ani nie chciałabym nią być. Jak każda nastolatka miewam dużo problemów, kompleksów i nie ukrywam tego. Nie zawsze jestem wesoła, ale bardzo lubię w sobie moje dość specyficzne poczucie humoru oraz łatwo mnie rozweselić. Szybko zapominam o wszystkich troskach, gdy chwytam za aparat. Fotografia to, to rzecz dzięki, której jeszcze w zupełności nie zwariowałam. Uwielbiam również wszelkiego rodzaju sport, jednak całą moją uwagę zajęła siatkówka tudzież bieg. Ostatnio często swoje refleksje lubię przelewać na papier, jednak raczej myślę, że to coś w stylu tymczasowego hobby. Biologią też się interesuje, a ponadto wiąże z nią przyszłość, z racji tego iż pragnę zostać lekarzem...

Opowiedziałabym jeszcze dużo, ale...
Czekam  na waszą kreatywność! Zamierzamy razem z Aurianą zrobić serie pytań i odpowiedzi, tzw. Q&A. Więc jeśli jesteście czegoś ciekawi w związku z naszymi skromnymi osobami, to śmiało. Zadawajcie jak najwięcej pytań, a na wszystkie odpowiemy. Nawet na te hardkorowe (XD).



No więc poznaliście już mnie, a wy kim jesteście? Napiszcie coś o sobie w komentarzach, będzie nam bardzo miło =)

Do zobaczenia w kolejnych postach,
Margaryna

8 komentarzy:

  1. Hahahahaha, jakie masło xDDDD Lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie do was w jakim wieku dostalyscie okres

      Usuń
  2. Czy kiedykolwiek się całowałaś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  3. A - Ile miałaś chłopaków ?
    A - W jakim województwie mieszkasz ?
    A - Masz internetowe przyjaciółki ?
    A - Jakie blogi najchętniej czytasz ?
    A - Jaką miałaś średnią na koniec roku ?
    A - 10 ulubionych youtuberów.
    M - Ulubiona marka kosmetyków.
    M - Jaki masz telefon ? ( IP, samsung, htc, itp. )
    M - Masz 2 imię ? Jak tak to jakie ?
    M - Oglądasz youtube'a ?
    M - Masz muscial.ly ?
    M - Masz rodzeństwo ?
    M - Masz jakiś pseudonim ? Jak tak to jaki ?
    /Asia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie interesujecie się fotografią, więc może pokażecie kilka zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracie w jakieś gry? Jak tak to w jakie

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd bierzesz motywację i siły do blogowania?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasze ulubione kolory, pory roku? Cola czy pepsi ? xD Od kiedy interesujecie się fotografią i co najbardziej lubicie uwieczniac na owych zdjęciach? ;)

    OdpowiedzUsuń